Контроль якості

Якість продуктів один із головних принципів нашої роботи.

Ми уважно ставимося до того, що потрапить до Вас у руки, тому щодня ми покращуємо:

  • асортимент у більш якісну сторону;

  • доставку, щоб продукти приїжджали ще швидше, у кращому вигляді;

  • упаковку, щоб погодні умови не зіпсували ваші продукти.

Якщо Ви не задоволені якістю доставлених продуктів – будь ласка, не мовчіть, звертайтесь до нас! Ми заберемо товар та повернемо Вам гроші (або запропонуємо заміну). Так Ви не витратите свої гроші даремно, а ми проведемо роботу над помилками та покращимо наш сервіс!

Що робити, якщо до Вас потрапив неякісний товар?

  1. Залишіть скаргу в персональному кабінеті або напишіть нам на hello@fermergreen.com.ua або зателефонуйте: +38 (067) 503 21 48
  2. Збережіть товар та зробіть його фото. Надішліть фото в пошту. Ми, у свою чергу, заберемо товар та проведемо внутрішнє розслідування, щоб не допустити повторення ситуації!
  3. Наш менеджер узгодить із Вами, як вийти з цієї неприємної ситуації. Дякую, що допомагаєте покращувати сервіс FermerGreen!