Доставка и оплата
Fermer Green - працюємо для Вас!
З 27/04/22
Замовлення приймаються на вівторок та п'ятницю кожного тижня.
Чекаємо на Ваші замовлення!
СЛАВА УКРАЇНІ!
Час прийому замовлень
- доставка у вівторок - замовлення до 21:00 понеділка
- доставка у п'ятницю - замовлення до 21:00 четверга
Ми привеземо свіжі продукти безпосередньо від фермерів у вибраний Вами день за вказаною адресою у місті Київ та відправимо по Україні. Правила доставки до інших регіонів дивіться нижче на сторінці!
При оформленні замовлення доступні часові проміжки
- 14:00 - 16.00
- 16:00 - 19.00
- после 19.00
Ваговий товар
Через ваговий товар вартість може трохи відрізнятися від заявленої на сайті в межах -+15% від планової суми замовлення. У день доставки, після зважування продуктів, ми повідомимо точну суму замовлення електронним листом та смс.
Новим клієнтам
Після оформлення першого замовлення на нашому сайті ми зв'яжемося з Вами, щоб підтвердити замовлення та розповісти про наші правила.
Доставка по Києву
Замовлення по Києву та передмісті доставляються кур'єрами на автомобілях з доставкою до дверей.
Для замовлень від 1500 грн. вартість доставки в межах Києва – Безкоштовно.
Вартість доставки замовлення у межах суми замовлення від 750 до 1500 грн. по Києву – 150 грн.
Якщо сума замовлення менша ніж 750 грн., ми пропонуємо відправлення замовлення на відділення або поштомат "Нової Пошти", зручне для покупця або доставку кур'єром НП за рахунок покупця.
При оформленні замовлення, якщо ви не знаходите необхідне вам відділення або поштомат "Нової Пошти", оберіть перше відділення а у "Коментарях" вкажіть необхідне вам відділення.
Доставка у передмістя Києва та по Україні (за межами Києва)
В передмістя Києва та інші міста та населені пункти ми надсилаємо замовлення Новою Поштою за тарифами Нової Пошти; вартість відправки Новою Поштою оплачує замовник самостійно.
Також можлива доставка в передмістя Києва ( 5-15 км за межами ) кур'єрами FermerGreen за заздалегідь обумовлену оплату.
Час та Місце доставки
- Ми доставляємо замовлення з 14:00 до 20:00. Повідомте нам, якщо вам потрібна пізніша доставка, і ми обговоримо це з вами в індивідуальному порядку. (за окрему платню). Вибираючи часовий проміжок доставки з двох можливих варіантів (16:00 - 19:00; після 19), у нотатках до замовлення вкажіть, будь ласка, конкретний бажаний час (якщо потрібно) або час, коли вас не буде на місці. (Наприклад: "з 16:30 до 17:00 мене не буде на місці". Або: "Привезіть до 17:00") Це полегшить вам очікування, а нам допоможе скласти оптимальний графік доставки.
- Ми розуміємо, що життя швидко змінюється, і вносить свої корективи до ваших планів, і тому ми з розумінням ставимося до зміни часу або місця доставки з вашого боку. Зателефонуйте та повідомте нам про це – і ми підлаштуємося під ваші плани. Ми просимо вас робити це заздалегідь - до 10 ранку в день доставки. Якщо ви повідомите пізніше, це теж ок - ми знайдемо додаткового кур'єра, але в цьому випадку доставка автоматично стає платною (якщо спочатку була безкоштовною) та її сума обговорюється окремо.
- Кур'єр попередньо телефонує Вам за 30 хвилин до прибуття за адресою, і якщо у вас виникне форс-мажор і вас не буде на місці (а ви не встигли повідомити про це заздалегідь), він зможе очікувати не більше 15 хвилин. А далі змушений їхати далі, щоби не запізнитися до інших клієнтів. У цьому випадку ми пропонуємо перенести доставку вашого замовлення на кінець маршруту або інший час, який узгодимо з вами в телефонному режимі.
Сплатити замовлення можна зручним для вас способом
З вашого персонального кабінету на сайті – у розділі Мої замовлення. Виберіть потрібний номер замовлення та натисніть навпроти нього зелену кнопку "Сплатити"
За посиланням у листі із підтвердженням замовлення. Лист автоматично прийде на вашу електронну адресу після оформлення покупки на сайті.Готівкою кур'єру при отриманні замовлення. За посиланням у смс-повідомленні. У день доставки ми надішлемо вам СМС з точною сумою замовлення.